Strålande sol!

Utanför mitt fönster lyser solen stor och fin! Det är härligt med såna här vinterdagar.
Dock kan jag erkänna att jag längtar lite till våren. Nu har jhag fått nog av snö och kyla.
Hörde nyss på de lokala nyheterna att Linköping snart slår nytt snörekord. Det är bara 2cm ifrån. Och tydligen väntar vi, tyvärr, mer snö i veckan.
Nåja, bara ta det för vad det är.
Jag vet att jag är garanterad sol i sommar. En vecka i Spanien att se fram emot :)

Kan berätta att jag har börjat på ett nytt jobb också.
Där har jag fått en deltidstjänst. Känns skönt att iallafall ha någon garanti att det kommer in lite pengar varje månad.
Jobbade där i måndags och det kändes bra. Imorgon är det dags igen, hoppas det fungerar lika bra då!

Nu är det dags att ta fram dammsugaren och städa det sista här hemma.
Är bara golven och badrummet kvar. Skönt! Och en sån här fin dag får man ju lite mera energi också!
Är nog även dags att plocka ner lite gardiner i vardagsrummet och sätta upp mina vita jalusier (?stavning?) istället. Det känns vår! :)

Hoppas ni får en fin dag och njuter va det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback