Snö snö snö.

Faan vad det ska snöa ute.
Jan kan inte minnas när det var en snöfri dag sist och som det ser ut nu så är det långt kvar tills det blir det.
Jag jobbar natt den här veckan till råga på allt.
Vägarna på natten är inte de bästa. Även fast jag åker E4 så gäller det att passa sig och ta det lugnt.
Inatt var det blankis och en väldig blåst. Lastbil & trailer gick som en orm över vägen. Härligt. Eller inte.
Och där det inte var is så var det bara en massa sn, snö och åter snö.
Det är trångt att ta sig fram i rondeller och korsningar nu...

Jaja.
Nog om det.
Livet rullar på.
Jag har varit och provat ny säng. Men det är ett svårt beslut. Det är ju svårt att på två minuter i affären känna om den passar eller inte. Får bli att åka och prova fler i helgen som kommer och se om man blir något klokare.
Jag har två månader på mig att hitta en som passar perfekt, så håll tummarna!

Nu är det snart dags att sova några timmar. Vid 22-23-tiden ikväll är det dags att rulla 40mil igen.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback